بــدون شـــــرح

بـــــــی وفـــــا

مــن به انــدازه چشمان تو غمــگـین مانـــدم و به انـدازه هر بــرق نگاهــت نگــران /تـــو به انـدازه تنــهایـی مــن شــــاد بمــان

بــدون شـــــرح



نظرات شما عزیزان:

ملینا اریا
ساعت22:41---20 مهر 1391
تنها کاری که میشه با خاطرات کرد فراموش کردنه.



هرچند خیلی سخته اما هر ناممکنی هم به دست ما ادم ها ممکن میشه.



پس چاره اش فقط فراموشیه.



دوست عزیزم وبلاگ زیبایی داری.



به دلیل کمبود وقت نتونستم تموم مطالبت و بخونم.



اما بازم سر میزنم.



شما هم اگه مایل بودی به وب من سر بزن.



منتظر نگاه های قشنگت هستم...


پاسخ:چشــــــم..حتما..مرسی که اومدی ملیناجان


گرگنما
ساعت20:27---20 مهر 1391
اره با خطرات چه کنیم
پاسخ:واقعـــــــا!


maryam.m
ساعت15:05---20 مهر 1391
دلم برای روزهایی پر کشیده است که بدون تو زندگی محال محض بود

اما اکنون....

بعد از رفتنت تنها به زنده بودن عادت کرده ام!!


گورستان یک روانی
ساعت23:57---13 مهر 1391
آدما گاهی لازمه چند وقت کرکره شونو بکشن پایین...



یه پارچه سیاه بزنن درش و بنویسن:



کسی نمرده؛ فقط دلم گرفته....
پاسخ:دلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم!بدجوره که گرفتـــــــــه


Nasibeh
ساعت0:40---13 مهر 1391
سلام مهدیس جان. وبت عالیه. انگار توهم مثل من دلشکسته ای آره؟

خدا صبرت بده. از این پستت خیلیخوشم اومد.

اگه موافق بودی میلینکیم. خبر بده گلم. پاسخ:چشم نصیبه جووون...میسی


داداش سعید
ساعت11:09---12 مهر 1391
سلام آبجی

تو کاری نمیتونی بکنی

چه بخوای چه نخوای ذهنت با اونا درگیره
پاسخ:آره دیگه مشکل همینجاس داداشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:,

] [ 20:6 ] [ مهدیــــس ]

[ ]